Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Oct 2024 12:49:29 +0300

Tere!

Põhja-Sakala Vallavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust 
nr 2411002/08196 aadressile Viljandi maakond, Põhja-Sakala vald, Kõo küla, 
38 Põltsamaa-Võhma tee T2// T3// T32// T4// T5// Loopre küla, 38 
Põltsamaa-Võhma tee (null) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Planeeritav valgustussüsteem asub riigi omandis 
oleval transpordimaal ja riigimaantee kaitsevööndis.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27151697>  (menetlus nr: 
457465), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 04.11.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Põhja-Sakala Vallavalitsus) või menetleja (AVO PÕDER) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister